Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Ιστοσελίδα για τουριστικό γραφείο


Περίπου πριν ένα χρόνο είχα έρθει σε επαφή με ένα τουριστικό γραφείο που ζητούσαν επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας τους από το μηδέν. Η επαφή με το γραφείο είχε γίνει μέσω κάποιου φίλου και αφού θεώρησα πως θα ήταν μια καλή ευκαιρία για να εμπλουτίσω το βιογραφικό μου αποφάσισα να προχωρήσω με το όλο θέμα και να προσπαθήσω να σιγουρέψω την συνεργασία κάνοντας μια πολύ χαμηλή προσφορά.

Τελικά η συνεργασία αυτή ποτέ δεν επιτεύχθηκε γιατί παρόλο που στα περισσότερα βρεθήκαμε να είμαστε σύμφωνοι, οι προσδοκίες του πελάτη για τον χρόνο παράδοσης της ιστοσελίδας ήταν μη ρεαλιστικές και ειδικά σε μια χρονική περίοδο που είχα πολλές υποχρεώσεις τις οποίες δεν θα μπορούσα να αναβάλω για χάρη ενός project που δεν θα μου έφερνε κέρδος.

Ωστόσο στον χρόνο που μεσολάβησε από την πρώτη επαφή μου με τον εν δυνάμει πελάτη μέχρι την συνάντηση μας (στην οποία και αποφασίστηκε πως δεν θα μπορούσε να υπάρξει συνεργασία) είχα ξεκινήσει να εργάζομαι πάνω σε κάποια concepts για να δώσω και μια ιδέα για το τι είχα στο μυαλό μου. Λόγω των καταστάσεων τα concept αυτά ποτέ δεν τα παρουσίασα στον πελάτη και μιας και βρίσκονται στο αρχείο μου σε εμβρυακό στάδιο (και ανεκμετάλλευτα) είπα να τα παρουσιάσω στο blog μου.


Κεντρική σελίδα

Κεντρική σελίδα - menu hover

Κεντρική σελίδα - αναζήτηση πακέτου διακοπών

ΥΓ: Όλα τα στοιχεία του πελάτη πλέον αντικαταστάθηκαν με dummy περιεχόμενο. Το "logo" αποτελείται από δυο εικόνες που κατέβασα από το iconfinder.com.

Δεν υπάρχουν σχόλια: