Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Primitiveart - personal site - 2013


Πριν περίπου έναν χρόνο αποφάσισα πως ήθελα να ανανεώσω την προσωπική μου ιστοσελίδα, έκατσα λοιπόν και υλοποίησα σε ένα πρώτο concept όλα αυτά που είχα στο μυαλό μου για το πως θα ήθελα να είναι. Το αποτέλεσμα ήταν το primitiveart.2012.


Αυτό που ήθελα ήταν μια λιτή και απέριττη σελίδα που θα παρουσίαζε τα απολύτως απαραίτητα με τέτοιον τρόπο που ταίριαζε περισσότερο στην καινούρια μου φιλοσοφία. Δυστυχώς κάπου μεταξύ υποχρεώσεων και δουλειάς η σελίδα έμεινε στην άκρη και δεν προχώρησε παρά πέρα από το αυτό το πρώιμο στάδιο.

Αυτό μέχρι πρόσφατα που με την απόκτηση του νέου μου url (http://primitiveart.gr) ξανά ζωήρεψε το μικρόβιο μέσα μου και αποφάσισα πως ήταν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να ανανεώσω την σελίδα μου. Πιο έμπειρος πλέον έπεσα με τα μούτρα στην ολοκλήρωση της καινούριας μου ιστοσελίδας που αποτελεί μια βελτίωση εκείνου του concept που παρουσιάστηκε πριν έναν χρόνο.

Όπως και το πρώτο concept, η ιστοσελίδα υποστηρίζει και έκδοση για κινητά κάνοντας φιλικότερη την προβολή της σε συσκευές με μικρότερες οθόνες.

Παρακάτω ακολουθούν screenshots από την ιστοσελίδα (στην κανονική αλλά και στην mobile προβολή της) ενώ μπορείτε φυσικά να την βρείτε εδώ.




Δεν υπάρχουν σχόλια: