Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Boxmark it! - A cloud based bookmarking tool


Το Boxmark it! είναι ένα εργαλείο διαχείρισης bookmarks βασισμένο στο cloud. Η διαφορά του ωστόσο από τις υπόλοιπες αντίστοιχες λύσεις είναι πως η αποθήκευση και διατήρηση των δεδομένων δεν γίνεται σε κάποιον δικό μου server αλλά τα δεδομένα του κάθε χρήστη αποθηκεύονται και διατηρούνται στον προσωπικό του λογαριασμό Dropbox. 

Η μοναδική απαίτηση λοιπόν για να χρησιμοποιήσει κάποιος χρήστης το Boxmark it! είναι να διατηρεί λογαριασμό στο Dropbox και να εγκαταστήσει την αντίστοιχη εφαρμογή σε αυτόν. 



Η ανάπτυξη του ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2014 σαν ένα προσωπικό project για τον ελεύθερο μου χρόνο και σταμάτησε λίγο αργότερα λόγω στρατιωτικών υποχρεώσεων. Η ιδέα μου ήρθε όταν έκλεισε το Icebergs, που χρησιμοποιούσα μέχρι τότε και αποφάσισα πως ήταν η κατάλληλη ευκαιρία να αναπτύξω μια δική μου λύση στην οποία θα έχω τον πλήρη έλεγχο και παράλληλα να ασχοληθώ και να εξοικειωθώ με νέες τεχνολογίες αλλά και APIs.

Η σύνδεση με το Dropbox γίνεται με την χρήση του Datastores API, το οποίο δυστυχώς είναι deprecated πλέον και αυτός είναι και ο βασικός λόγος που σταμάτησα οριστικά και την ανάπτυξη του. Από εκεί και πέρα οι τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν είναι λίγο πολύ οι κλασικές: HTML, CSS, JavaScript, jQuery, jQueryUI, AJAX, PHP καθώς και PhantomJS για την δημιουργία των screenshots. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: