Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Virta platform και paokbc.virta.gr


Εδώ και αρκετό καιρό έχω κάνει λόγο για την πλατφόρμα Virta που αναπτύσσουμε με την ViLabs. Μεταξύ των άλλων έχω ανεβάσει videos, logo αλλά και flyers, αλλά τώρα ήρθε και η ώρα να κάνω ένα post αποκλειστικά για την πλατφόρμα αλλά και την πρώτη διαδικτυακή κοινότητα που έχει στηθεί με αυτή.


Από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησα να εργάζομαι στην ViLabs, είχα ενημερωθεί για το Virta ως project και πως υπήρχε ήδη μια αρχική μορφή του backend, σε πρώιμο στάδιο, αλλά έπρεπε να δημιουργηθεί από το μηδέν το frontend, ώστε να μπορεί να κυκλοφορήσει σαν τελικό προϊόν.

Ο δικός μου ρόλος ήταν να αναλάβω τον σχεδιασμό αλλά και την υλοποίηση του frontend και να συνεργαστώ με τους εξωτερικούς (εγώ είμαι ο μόνος in house developer) συνεργάτες της εταιρίας, που δούλευαν πάνω στην ανάπτυξη του backend, έτσι ώστε να παράγουμε ένα τελικό και ολοκληρωμένο προϊόν.

Το interface σχεδιάστηκε με στόχο να τονίζει το βασικό χαρακτηριστικό της πλατφόρμας, που είναι η περιήγηση στο στάδιο, αλλά και να προσφέρει μια συνεχόμενη (χωρίς διακοπές), εύχρηστη αλλά και ευχάριστη εμπειρία στον χρήστη.

Για να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω έγινε χρήση:

- HTML5
- CSS3
- JavaScript
- jQuery
- jQueryUI
- AJAX
- PHP
- Facebook API

Την πρώτη κοινότητα που έχει στηθεί κάνοντας χρήση του Virta θα την βρείτε στο: http://paokbc.virta.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: